Utvecklingssamtal

Idag är det tisdag och jag har varit ledig. Ledig, åh vad skönt tänker ni. Men nej jag har haft en jättetråkig dag och minst sagt inte skön alls. Vad gjorde jag då? Jo jag pluggade, drack varm choklad, pluggade, hade utvecklingssamtal, pluggade, åt thai, pluggade, tog en tupplur, pluggade, åt, pluggade, drack varm choklad, pluggade, pratade i telefon, pluggade, tog ett bad, pluggade och nu ligger jag i sängen och ska snart sova. Om man bortser från allt plugg hade det varit en ganska chill dag, men nej skolan ska förstöra mitt liv. Har aldrig längtat så mycket till helgen som jag gör just nu i denna sekund. Livet suger atm. Muntra upp mig någon, snälla.

/ Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback