Sommartid!

Hej hopp! Den här helgen har varit en bra helg förutom att jag är förkyld som en ledsen åsna. I fredags var jag på tjejmiddag hos Irma, det var supermysigt! Igår skulle jag egentligen ha spelat match men min förkylning satte stopp för det. Istället åkte jag in till stan med Becca och David. Sedan kollade jag på den sista halvleken utav matchen innan jag och David gick och handlade kvällsmat. Nina svängde förbi en stund också och sedan stack jag, David, Karro, Ana, Jorunn och Vincent till Lidingö Rock! Senare på kvällen stack jag och David till Högsätra och till slut kom vi äntligen hem till mig där vi somnade gott. Idag har vi degat - vaknade ganska sent och nu sitter vi och pluggar. Blev precis klar med mitt svenska nationella-tal. Lycka! Då är det väl bara att plugga lite till, duscha och sedan ta en mysig promenad i det fina vädret. ♥

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback