Köttigt

Detta måste vara första helgen på länge som jag faktiskt håller mig hemma, eller i alla fall i området. Torsdagskvällen blev ganska spårad, så jag mådde väl som förtjänat i fredags, antar jag. Jag hade i alla fall kul och åt sushi + tittade på Big Brother med Olli på fredagen. Igår gick jag ut på en lång fotopromenad med min syster och det var faktiskt väldigt mysigt! Sedan kom David hit och sov här. Idag har vi varit ute och sprungit, man känner sig sådär lagom stolt. ;) Nu har jag pluggat och ska väl städa lite också. Ikväll kommer Karro hem, vi har inte setts på hundra år (!!!) så vi ska förmodligen ut på promenad. Hihi, mys!

Ungefär såhär köttig kände jag mig idag, heheh...

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback