I wanted to tell you all my secrets, but you became one of them instead

Skrev ett inlägg i fredags men det gick inte för blogg.se fick damp och publicerade aldrig inlägget, kul. Nu är det iallafall måndag och jag ska spendera den med historia boken och ben&jerrys glass.

I fredags var jag på Tyler Ward med Soffi. Träffade även Conne o Gustaf där. Konserten var förövrigt helt underbar. Har varit lycklig sedan i fredags pga av det. I lördags träffade jag David och sen var jag på Lidingö Rock. Och sen igår pluggade jag i cirka 8-9 timmar. Sen kom Mickan över och vi hade det mys, as usual. Sen var det plugg igen för min del. Orkar inte, haha. Är iallafall ledig imorgon, förutom utvecklingssamtal, och jag ska spendera dagen med vad? Jo plugg. Nu ska jag sluta skriva om saker som ingen bryr sig om...

/ Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback