When you look me in the eyes

Nu är jag vaken tidigt igen, hihi. (=vaknade alltså halv tio, inte just i detta ögonblick) Snart ska jag sticka till David för att ha något att göra since de flesta normala människor fortfarande sover. Vet dock inte riktigt vad vi ska hitta på, men det löser sig. Igår bakade vi muffins(!) Vi som aldrig bakar liksom... Men de blev sjukt goda! Tyvärr kunde jag inte ladda upp någon bild på det eftersom att blogg.se verkar hata min systemkamera... Sedan var vi även ute på en kall fotopromenad med Felice, vilket var väldigt mysigt. Och fina bilder blev det också! Som jag inte heller kan ladda upp, wihoo! Därför får ni istället en bild från nyårsafton som min syster tog. Estetiskt...

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback