Lonely, I am so lonely

Okej, rubriken är en överdrift HAHA men allvarligt - jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig. Förut tyckte jag verkligen om att vara hemma, att ha lite tid för sig själv ibland. Men så fort det händer nuförtiden blir jag bara alldeles rastlös efter ett tag. Har pluggat klart, spelat Sims, fixat med mina naglar osv, men nu har jag ingenting att göra... Måste bara vänta i drygt fyra timmar tills min träning börjar, fml. Men men, ska nog ladda ner en film att ligga och mysa till i min ensamhet. ♥

/ Mikkan ♥

Kommentarer
Postat av: apan

haha det låter ju as kul seriöst jag kan inte ens spela sims:( (knäpp dator (igen haha) men alla behöver tid för sig sjlva ibland och du skulle kunnat rensa garderoben eller nåt sånt;)

2012-01-09 @ 16:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback