Trött i kroppen

Herregud vad jag är utpumpad, men det känns så himla skönt! Fotboll är verkligen roligt och nyttigt alltså. Älskar känslan man får efter en riktigt bra och jobbig träning! Det är lite synd att jag förmodligen inte kommer att följa med mitt fotbollslag till Italien nu i vår... Men i sådana fall måste jag ta ledigt en hel vecka från skolan och typ ingen från det gamla F18 ska dit så då känns det inte lika värt. Hade varit kul dock... Nu har jag precis ätit lite yoghurt och müsli, mums. Men jag funderar på att gå och lägga mig snart, uppstigning klockan 06:00 imorgon igen. Dock får jag nytt schema nästa vecka, spännande...

Haha, i Italien med fotbollslaget 2010. Loner i hörnet med långt hår(!) Hihi, känns så ovant numera...

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback