Tralala

Ligger här och ska sova snart. Det är varmt som i en ugn och jag vill typ dö pga av det. Idag har jag blivit helt besatt av ett iPhone spel, My Town 2. Töntigt jag vet, men ack så beroende framkallande. Man ska bygga sin egna stad med affärer, hus, parker, vägar, you name it. Jag vet jag vet, nu sitter ni och tänker 'fan vilken töntig tjej den där Karro är..' Men jag säger er bara en sak, testa själva så får ni se hur roligt det är.

Anyways.. Senare idag, vid typ 12ish på eftermiddagen, ska jag träffa Anna. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det lär bli mysigt som vanligt, har saknat den tjejen eftersom vi inte hinner ses så ofta. Sen på tisdag är mina planer halvt oklara under dagen, men senare på eftermiddagen/kvällen ska jag vara med Mickan. Och sen på onsdag åker jag till Skottland, woopwoop!

Och nu ska jag sluta tråka ut er med saker ni säkert inte bryr er om.. Kände bara att eftersom jag ändå ligger här med telefonen i handen, varför inte slänga upp ett inlägg? Aja, enough is enough..

/ Karro <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback