Thai mat

Idag har jag hängt med Anna hela dagen. Vaknade typ lite över 11 och gjorde mig iordning. Runt 12 möte jag upp Anna och vi gick ner till Ica. Sen deog vi hem till Anna o chillade där till typ 2ish då vi drog in till stan. Vi kollade runt lite i affärer, men hittade typ ingenting fint. Köpte bara en ny plånbok, vilket var mycket behövligt.

Efter stan drog vi hem till Anna och chillade i hennes rum ett tag. Sen bestämde vi oss för att dra ner till Thaien o käka, så vi gjorde det. Vi satt där nere i typ mer än 1 timme o bara snackade. Jag har varit helt död hela dagen efter att bara ha sovit i några timmar inatt så efter maten gick jag hem till mig och nu sitter jag här.

Funderar på att gå o lägga mig tidigt idag, så jag kan sova ut ordentligt tills imorgon. Jag måste packa imorgon, orkar inteee. Har suttit och tagit lite bilder i hopp om att bli bra på någon men går inge bra men lägger upp en ändååååä. Får bjuda på mig själv lite känner jag.

/ Karro <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback