Starbucks

Vi har internet på hotellet men jag har inte orkat blogga alls. Just ni sitter jag o kollar på Grey's Anatomy samtidigt som jag fryser som en kyckling. Det är underbart här i Skottland. Allt är så gammalt men samtidigt så levande på något sätt, om ni förstår vad jag menar. Vi har gått runt hela stan de två senaste dagarna och bara kollat på allt som finns, helt underbart. Imorgon är våran sista dag här, sen åker vi hem på söndag. Ska försöka få med mamma o shoppa lite imorgon också. Jag vill verkligen inte åka hem, men det är visst så livet är.. Skriver mer när jag är hemma. Jag har inte tagit några bilder, så dessvärre har jag inga bilder att lägga upp. Men vi hörs. :)

/ Karro <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback