Sims 3

Ja, var ska man börja? Dagarna som spenderades med Jinny var väldigt roliga. Men det är alltid trevligt när vi träffas, hihi. Nyårsafton var spårad, i alla fall ett tag, höhö. Det märkte man pga alla sår/bulor jag hade dagen efter. Men det var jävligt roligt! Fick spendera tolvslaget med min bebi också, så mysigt!

Igår och idag var jag med David. Han sov över här, vi spelade spel, tittade på film, fotade, gick på promenad, gjorde oss på Sims (vi är inte alls töntiga, jag tycker om sims och jag står för det) osv. Väldigt mysigt! :) Nu sitter jag och spelar Sims med Maddis såhär på natten, väldigt chill, yao.
/ Mikkan ♥

Kommentarer
Postat av: erika

det skulle hjälpa extremt mkt!!!! TAAAAACK

2012-01-03 @ 17:57:31
URL: http://bketth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback