Korv

What a day.. Okej, den var inte så hemsk som jag trodde att den skulle bli, ska inte överdriva nu haha. Idag har jag varit i skolan och sen åkt buss. Hahah, nee men jag var i Centrum för att fixa lite grejer. Nu frågar ni er själva säkert vad jag gjorde i Centrum, men det ni, det får ni allt inte veta! Anyways, bussresan från Kottla till Centrum var ytterst trevlig. Träffade nämligen min long lost buddy Alek. Det var myspys. Däremot var bussresan tillbaka inte lika mysig. Halva hersby gick på, det vill säga väldigt många människor jag inte gillar haha. Men sen träffade jag Soffi på tåget så allt blev chill. Nu ska jag hjälpa lillbrorsan med att bygga ett Zoo (don't ask...) och sen ska jag badaaaa. ;D

/ Karro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback