Jag älskar rubriker, yao

Chacha bloggen!! Känner mig fett seriös idag, haha... Efter skolan stack jag och Olli till Pizza Hut och åt lunchbuffé. Vi satt där och bara pratade i nästan tre timmar, mys! Sedan träffade jag Nina och David, vi chillade och tittade på Johnny English Reborn, den var lite speciell... Sedan stack jag och David till Kulan och nu är jag hemma igen. Imorgon är det redovisning som gäller! Jag känner att min skola inte väntar ett dugg med läxor och shit, men det är ju jättehärligt! Not. HAHA, denna bild fick mig dock på bättre humör! Hoppas bara att du inte tar illa upp Olli, men man får ju bjuda på sig själv, hehehe.

Hihi, love ya!
/ Mikkan ♥

Kommentarer
Postat av: Apan

Hahaha<3

2012-01-11 @ 08:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback