Sovmorgon

Åh, vad skönt att man börjar 12:35 idag och slutar 14:40. Det kallar jag underbart! Just nu sitter jag och äter frukost medan jag lyssnar på musik. Ska gå om ungefär en timme och så länge kan jag bara slappa brutalt mycket då jag inte riktigt orkar plugga just nu. Efter skolan ska jag och mamma fixa ett legg till mig. HAHA jag vet att jag är fett efter med det där, men nu tar jag tag i det, ok?! Sedan ska jag nog bara plugga och kanske träna.

Igår slutade jag vid halv ett så då stack jag hem till min sjukling till pojkvän. Vi såg på Avatar, den var faktiskt bra! Hade ju varit lite rebell när jag var mindre och inte sett den, men nu inser jag verkligen vilken dum unge jag var, haha.
Jag och min bebi för någon vecka sedan.

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback