Sagan om ringen

Jaha... Efter en ständig huvudvärk i tre dagar klarade jag inte mer. Jag gick till skolan och gjorde mitt spanskaprov, efter det var jag halvdöd på människans språk och sedan åkte jag hem. Jag ansåg att det var bäst så. Dock blir det lite synd för jag kommer att missa både min dans och min fotboll idag, men jag får väl vila upp mig till imorgon istället. (Hehe, som ni märker har jag lite ångest över att inte vara i skolan.) Åh förresten! Imorse när jag och David vaknade/gick till tåget så var det ljust ute! Det var inte ens kallt. Hihi, snart är det verkligen vår!!

Nej, nu ska jag nog lägga mig ner och titta på Sagan om ringen!
/ Mikkan ♥

Kommentarer
Postat av: ullared

omg! det är typ en utav allämbildningens bästa filmer inom allmänbildningsfilmer:)

2012-02-22 @ 18:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback