Huvudvärk

Okej, nu har Karro tjatat på mig om att blogga så jag får väl ta mig friheten att göra det på min lektion, hehe. Det är väl lika bra för jag är ändå nästan klar med mitt manus (alltså mitt projekt på estetisk kommunikation) plus att jag har en sådan huvudvärk att jag inte riktigt orkar koncentrera mig längre.
Hehe, hade matteprov idag och jag tänker nog inte förvänta mig för mycket då min lärare är ganska efterbliven = hon tar med saker på prov som vi typ inte ens har gått igenom. Haha, tror alla i min klass hatar henne. ;pPppPPp
Öh, annars har jag väl bara spelat fotboll den här veckan... Är dock skadad nu så det suger lite. Vill helst bara lägga mig på en mjuk plats och sova. Så ja, jag ska inte uttråka er mer. PussN.

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback