Inspiration

Det känns som att alla klipper sig kort nu? Wow, det är sjukt vågat och fett snyggt! *inKlu$iv£ miG h3H3* Vill ni veta en rolig sak? Det spelar ingen roll, jag kommer att berätta ändå! Trololol. Jag är ledig imorgon och det känns fett skönt! Ska nog gå ut och springa, hoppas att jag får med mig min lata syster också, sedan ska jag nog plugga lite. Sista dagen att plugga innan lovet i alla fall så det känns skönt. Känner mig otroligt inspirerad idag. Har skapat både musik, filmat och skrivit. Weehåå!

Har dessutom blivit otroligt mycket mer tjejig på sistone har jag märkt. Shoppar och köper skor som en galning. Vart är världen påväg? Dock fick jag för ont i fötterna av mina nya pumps så jag körde på mina gamla hederliga svarta Converse idag. För er som bryr sig alltså. Peace out!

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback