Cinema

Anledningen till dålig uppdatering är förmodligen PÅSKLOV. Så himla skönt! Har bara hängt med vänner och haft det bra. Jag har flera gånger tänkt tanken att jag skulle ta tag i bloggandet, men jag har verkligen inte orkat. Idag är första kvällen som jag bara är hemma och tar det lugnt faktiskt (okej, efter att jag har cyklat 8 kilometer på gymmet). St0lt_chey_95. Har dock stukat foten så det är inte lika kul. Eftersom att alla andra vänner antingen är ute och röjer eller sover så ska jag väl gå och läsa en bok tills jag somnar. Godnatt!

/ Mikkan ♥

Kommentarer
Postat av: apan

haha nej jag är vaken:P! fast rätt trött så jag ska nog sova snart också:P

2012-04-13 @ 00:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback