Where the story ends

Till Mickan: Du klagade på att jag inte bloggade, men nu är det faktiskt du som inte gör det. Get to it little girl, hihi.

Har precis kollat på några avsnitt av Criminal Minds för att sedan kunna somna bättre. Blir så trött av att kolla på film/serie innan jag ska sova. Samtidigt som jag blir typ rädd eftersom serien handlar oftast om mördare.. Bra combo sådär. Ska vara i skolan klockan 9 imorgon så har ställt larmet på halv 7. Hoppas verkligen jag kommer upp ur sängen imorgon. Brukar alltid försova mig och vakna typ 10 minuter innan mitt tåg går. Har man skills så har man. Nu ska jag in och kolla runt lite på WeHeartIt och lyssna på musik för att bli ännu lite tröttare. Godnatt på er.
/ Karro ♥
Nämen tjena kexet, står du här och smular?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback