What a day

Oj oj oj, vilken dag. Vet inte riktigt om jag tycker den var bra elle rinte. Kollade på film under de två längsta lektionerna, ganska najs sådär. Annars var dagen allmänt chill. Dock blev det galet när jag kom hem. Skulle börja skype plugga med Jonte men upptäckte att jag glömt mina matte böcker. Dagens första smarta move. Så det var bara att sätta sig på Lidingöbanan och åka och hämta de. Hände lite saker på vägen som jag inte orkar gå in på så noga. Men men. Sen har jag skypeat med Jonte sen typ klockan 6, heh. Nej men vi pluggar faktiskt matte. Matte prov imorgon, you know. Nu ska jag typ vara lite social med honom. Eller inte.. Han dissar mig nu. Fett drygt. Får väl kolla på ett avsnitt av Criminal Minds istället.

/ Karro ♥
På fredag kommer brorsan hem. Har saknat honom lite sådär halvt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback