Värdelös

Glöm inte bort att du är värdelös, värdelös. Och illa omtyckt för den du är, ditt jävla svin. Så jävla värdelös. Fan va sur jag blir. Trodde jag kunde lita på er, men nej jag hade visst fel. Jag sa det till er med tillit på att ni inte skulle sprida det vidare, men det gjorde ni visst ändå. Min tillit betyder visst ingenting för er. Kul.


Vissa människor asså... Anyways, sitter här och försöker plugga. Det går inge bra alls. Sitter och funderar på en massa annan skit. Jag vill byta klass, byta skola. Bort från Lidingö, bort från Stockholm, bort från Sverige. Jag orkar inte mer. Pappa tvingar mig också kolla på något tråkigt program på tv snart, super. Och sen har jag historia prov imorgon, vilket jag känner på mig kommer skita sig. Och svenska tal också, vilket nog inte heller kommer gå så bra. Fuck this shit. Kan inte någon komma och ta mig härifrån?
/ Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback