Jag ♥ Dig

Detta inlägg är tillägnat min bloggkompanjon aka min bästa vän. Vi har varit med om så mycket tillsammans under de tre år vi har känt varandra. Sätt på musiken innan ni kollar igenom bilderna. (Den börjar efter några sekunder...) Åh, vad jag älskar dig Karro! Tillsammans är vi starka. ♥

Underbara du!

HAHA innan en idrottslektion i sjuan!

Vi tyckte om att fota oss innan idrotten alltså...

Min fina vän på en friluftsdag i åttan.

Haha, reklambilden!

Jag tycker i alla fall att vi var lite söta på tåget... (klassresan i nian)

Flummiga små barn!

Fett coola, lite spontant sådär...

Pippi Långstrump & Gud ♥

På mitt landställe 2009, längtar tillbaka!

Vi är så konstiga, men jag gillar't!

En av våra många promenader.

KNÄPPIS nr 1

& KNÄPPIS nr 2

'
I'll stand by you, forever.

Saknar vintern med dig.

Haha, kommer ihåg hur många gånger vi behövde ta om dessa hoppbilder...

Innan vårbalen i nian!

Karro chillar galet och ser allmänt söt ut på tåget.

Efter skolavslutningen.

På Karros överraskningsfeezt ♣

You light up my day with your smile.


Haha, gillar att jag inte når ner med fötterna... xD

Lady Gaga-wb & hippie, omg.. Det var kul :)

Små tjejer på tjejmiddag, hihi.



Vad söta vi var, hehe



I love you like a fat kid loves cookies.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback