Stupid horse!

Tjee!

Är nu hemma från skolan efter mycket om och men. Karro sitter i min säng och spelar spel på min iPhone. Det är den enda funktionen telefonen har kvar nu. Haha, men Karro är som en lycklig bebis på en sommaräng. Jag är fett hungrig så snart ska vi beställa pizza. Åh, det var länge sedan nu. Det ska bli så gott! Känner redan hur min mun vattnas. HAHA har någon någonsin tänkt på hur äckligt det låter?!

I skolan spårade vi ur, haha. Vi skulle demonstrera mot de människor som fuskade på "Killergame", om ni nu vet vad det är... Anyway, vi gjorde några fina *hosthost* skyltar och det slutade med att alla blev helt krejsy. Min skylt symboliserar hur arg jag är på hästarna som var med i leken!!! SAJK. Det är bara något man går runt och säger, fast då syftar man väl mer på whores. Hehe, men ville vara lite mindre grov since man ska skicka in videon på våran demonstration till elevkåren på skolan.

Obligatorisk "fjortis-dagens-outfit-bild" ✔
Sämst kvalité på webkamerabilder ✔
Bästa kompisar ändå ✔





STUPID HORSE!!!


/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback