Spårat

Oj, herregud vilken spårad dag än så länge. Kunde inte sova igår så jag tror att jag somnade runt halv två och sedan behövde jag gå upp vid sju. Kul liv. Sedan hade jag prov i svenska, gick nog ganska bra dock. (En positiv sak, weho!) Sedan slutade min mobil att fungera så jag stängde av den i hopp om att den skulle fungera efter en omstartning. Haha, sedan kom jag på att jag inte kunde min pinkod så det slutade med att jag behövde slå in pukkoden när jag kom hem klockan halv sex. När jag äntligen hittade min pukkod så stod det att mitt SIM-kort var inaktivt. Mamma ringde Tele2 och de sa att jag behövde byta till ett annat SIM-kort (detta var typ tredje gången det händer på EN VECKA) och det gjorde jag, så efter typ en timme fungerade min mobil igen! Inte nog med det, jag är tvungen att skriva massor på min historieuppgift som ska vara inlämnad på torsdag. Sedan har jag sen träning (20:15 - 22:00). PANIK. Men jag skrev bara på utan att tänka alltför mycket (det brukar gå bäst då, hehe) och vips, nu har jag skrivit över en sida på historian, som max ska vara två sidor. Ibland börjar det faktiskt ljusna, även på de mörkaste dagarna... Fett emo, haha...



/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback