Som en fisk utan vatten

Orkade inte skriva något mer igår. Pluggade matte med Jonte i tre timmar. TRE FUCKING TIMMAR! Provet gick.. jag vet inte. Det gick nog helt okej. Sista uppgiften var inte kul. Kollade på den, insåg vilket helvete det skulle bli att ens försöka lösa den, så jag slog ihop provet, lämnade in och gick därifrån. Så kan man faktiskt göra, haha. Idag har varit en ganska chill dag. Förutom att jag behövde vakna 06.20 istället för 09.30 som jag vanligtvis gör på tisdagar. Kulkul. Efter matte provet var det Lucia i Aulan. Åh herregud va flummigt det var. Min historia lärare stod i mitten av allt och viftade med armarna, man hörde bara killarna sjunga, Inas telefon ringde, jag skrattade mitt fula garv precis när det blev knäpptyst i hela aulan. En lyckad dag helt enkelt. Nu sitter jag barnvakt och ska snart fixa mat. Magen kurrar som en galen fisk utan vatten.

/ Karro ♥
Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback