Skolavslutning

Svar till Mickan: BRA, FORTSÄTT SÅ, hihi.

Lyckades vakna i tid idag och med god marginal dessutom. Har hunnit äta frukost och allt utan att behöva stressa, Score! Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv så jag kan börja röra mig ner till tåget. Första morgonen på typ hela terminen som jag inte behövt stressa och faktiskt haft tid över till att bara sitta, så skönt. Efter skolan ska jag antingen in till stan eller hem o sova. Det lutar mot sängen, men vi får se hur jag gör senare. Just nu sitter jag och lyssnar på lite peppmusik innan skolan. Det är ju faktiskt skolavslutning idag, lovely. Kommer vara sååå skönt att slippa skolan ett tag samtidigt som jag kommer sakna det. Äsch, tiden kommer ändå gå så fort så jag ska inte hålla på och längta tillbaka till skolan..

/ Karro ♥
Sa11c <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback