Sålänge du är min

Slutade 13.30 idag, typ 1 timme och 10 minuter tidigare än vad jag egentligen skulle sluta. Fett chill. Dagen var chill. Höjdpunkten var helt klart NO labb lektionen på morgonen. Vi körde ett spel som min lärare kommit på "Sopcity" kallas det. Jag dog lite, haha. Annars var dagen helt normal. Typ inget hände. Har suttit hemma och väntat på att Mickan ska komma hem. Ska dra över till henne då. Har typ inte träffat henne på typ en vecka.. :o Sjukt mycket jämfört med hur mycket vi sågs innan. Iochförsig gick vi i samma klass då, men men.

Ska vara med Mickan ikväll, sen träna kl 8 och sen vara med Mickan igen. Lovely. Nu ska jag dö lite tills Mickan kommer hem, heh.
/ Karro ♥
Min andra halva <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback