Ny vecka, nya tag

Så, nu har jag tagit bort min Facebook och rensat mina kontakter på Skype och mobilen. Det känns väldigt skönt faktiskt. Trodde det skulle bli svårt utan Facebook, men just nu känns det bara väldigt skönt. Idag har varit en rätt så lugn dag, om man bortser från min morgon. Hade sovmorgon till 10.20 och skulle ta tåget som går 09.56. Vaknade 09.49 och fick total panik, MEN jag hann ner till tåget i tid. Jag har skills ibland asså. Imorgon ska jag träffa några fina vänner och sen på kvällen kommer min mormor och morfar hit. Mysigt mysigt. Nu ska jag fortsätta kolla på Criminal Minds och sen ska jag sova typ.

/ Karro ♥
Saknar tiden då man var liten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback