Killers in my <3

Vilken dag.. Allt började som en vanlig torsdag med matte 09.15. Rätt chill lektion, inget speciellt hände. Snackade med en söt kille men aa.. Heh. Sen hände inget, blablabla.. Dagen gick vidare. Sen var det historia prov.. Vet inte hur det gick. Skrev en del men aa, jag vet inte. Efter det hade jag rast i 1 timme och 20 minuter, kul. Satt typ för mig själv tills mina klasskompisar blev klara en efter en.. Dagen slutade med svenska tal som gick bra, I think. Än så länge var dagen ganska normal.

Sen blev det stress hem, dumpa väskan och åka till Lidingö Bowling där både tjej och kill laget skulle samlas. Mysigt med middag och så. Allt var lugnt och mysigt tills vi skulle börja prata om matchen. Alla blev smånervörsa, pratade i min på varandra, tränarna blev sura för att vi pratade nonstop. Men det var inte förens vi började prata om fotbollsfesten som helvetet började. ALLA hade sin egen åsikt. ALLA ville få fram sin åsikt. ALLA skulle ha ordet hela tiden. Tänk er runt 50 ungdomar plus 11 tränare i en liten sal där alla ska prata. Ni kan bara tänka er hur det blir.. Jag gav upp diskussionen efter cirka 5 minuter, sen satt jag bara där 1 en timme och pratade med några lagkompisar samt lyssande på diskussionen. Det var KAOS. Men allt slutade lyckligt. Alla beslut är tagna och jag är SJUKT taggad inför match!!!
.
Nu blir det mys och film. Måste koppla av lite efter denna kaosiga dag.
.
/ Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback