Hemma

Äntligen är jag hemma! Eller ja, det var väldigt mysigt på landet trots att det inte var någon snö. Spelade kort ända till sena natten igår till exempel och jag förlorade HELA TIDEN. Förstår inte riktigt hur det gick till för farfar förstod knappt vad spelet gick ut på, haha, men det var roligt. Blev även väldigt nöjd med mina julklappar, tack så mycket alla fina människor som gav mig! :)

Nu är jag i och för sig hemma hos David, men här bor jag ju nästan ändå så... Lol. Ska i alla fall göra det i några dagar nu typ, för det kommer några hantverkare hem till oss och ska fixa någonting så då kan inte jag vara hemma. Men det är chill!
Kollade på Shrek på landet, älskar åsnan!

/ Mikkan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback