Fml

Idag har jag pluggat historia och spanska och brutit ihop på köpet. Har även hälsat på farmor och farfar. Träffade även David, hihi. Alltså jag dööör! Imorgon är jag i och för sig ledig, men då ska jag klippa mig kort, plugga ännu mer historia och spanska, träffa David (firar tre månader officiellt imorgon) och träna fotboll för sista gången detta år. STRESS! Borde även börja plugga lite tyska också... ÄNNU MER STRESS! Okej, andas Mikaela. Det kommer att gå bra om du bara lugnar ner dig lite och andas in genom näsan och ut genom munnen. Haha, det är något som Becca alltid säger...

/ Mikkan ♥

[ps. går ej att ladda upp bilder för tillfället, förutom en knäpp webbkamerabild, så ni får stå ut med ett tråkigt pepp-inlägg/jag-dör-av-stress-och-vill-inte-leva-inlägg idag. för brutalt? ok, men ni förstår min poäng. ds]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback