Facebook

Jag saknar redan Facebook. Det har gått 4 timmar om 3 minuter och jag har typ redan abstinens. Detta känns verkligen inte bra. Och vad ska man göra inne på datorn utan Facebook egentligen? Jag har redan läst igenom alla bloggar jag läser, kollat bilder på WeHeartIt, varit inne på Youtube och typ försökt hitta på något vettigt att göra med min tid. När man väl inaktiverar sin Facebook märker man verkligen hur beroende man faktiskt är, helt sjukt. Men, jag har bestämt mig för att klara mig utan Facebook i minst en månad. Sen får vi se hur bra det faktiskt går, men jag hoppas på det bästa. Ska bli av med mitt beroende. Egentligen hatar jag Facebook, usch. Nee, nu ska jag lyssna på lite musik och försöka hitta någon ny rolig blogg att läsa. Om någon har något tips på något man kan göra är det bara att hojta till.

/ Karro ♥
En finfin dag med en finfin vän <3

Kommentarer
Postat av: felicia

söt blogg! härlig att läsa:)

2011-12-20 @ 15:25:08
URL: http://filluxen.blogg.se/
Postat av: apan

du kan börja kolla på en ny serie eller nåt:P kolla på avatar:P veronica mars? eller varför inte filmen sommaren med göran haha den är faktiskt bra:)

2011-12-20 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback