Don't you forget about me

Försov mig imorse och missade tåget jag skulle ta. Jag hade dessutom sovmorgon till 10.50 så jag förstår inte riktigt hur jag lyckades försova mig. Missade dessutom nästan det andra tåget jag skulle ta så fick springa som en idiot för att hinna med det. Kul morgon lixom. Hade dock bara två lektioner i skolan vilket var fett chill. Sen åkte jag hem och träffade Mickan på tåget, eller aa jag tvingade henne ta samma tåg som mig så det var inte riktigt någon överraskning att träffa henne. Vi drog upp till skolan med Olli och Soffi för att hälsa på våran gamla NO lärare som ska sluta. Sen träffade vi även våran gammla mentor. Det var ganska skumt men mysigt att komma tillbaka till skolan. Men samtidigt är jag glad att jag inte längre går där. Anyways, när jag kom hem hade min mormor och morfar kommit hit, mysmys. Sen somnade jag klockan 5 och vaknade halv 8 igen. Hur skönt som helst att sova ut lite. Ska snart gå och lägga mig igen typ. Imorgon är det skolavslutning, glad tjej.

/ Karro ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback