Bajs

Ja, jag är sämst på att komma på rubriker, därav får ni ta del av min extremt dåliga humor. Kul va? Jag vet att ni gillar det. Känns som att alla är sjuka nuförtiden, men det är faktiskt inte jag. Är typ första gången jag inte är det. Känner mig rätt stolt faktiskt. Började även ha vinterjacka på mig idag. Har trotsat vintern fram tills nu. Busigt, jag vet.
Sitter och lyssnar på One Direction's nya skiva just nu. Har även lite halvt damp på blogg.se för det går typ inte att komma in på någon blogg alls. Fett jobbigt. Väntar även på att Mickan ska komma tillbaka från sitt toabesök. Nu står hon faktiskt och gör en smoothie (stalker much) så jag hoppas att hon kommer tillbaka snart igen.
Rätt så passande bild va? Jag älskar min humor <3

/ Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback