3 dagar kvar

Trött tjej här. Har bara sovit fyra timmar innat, ibland hatar jag att inte kunna somna. Ska snart iväg till Fanny i Sticklinge och mysa med mina defense tjejer. Myspys på hög nivå. Annars då.. Det har det varit en ganska chill dag i skolan idag. Började 8.20 och slutade 13.10. Funkar lixom. Hade även en liten mysig tågdejt med Soffi imorse. Och idag är det bara 3 DAGAR KVAR till match. Förstår ni hur taggad jag är eller? Gahh! Fick även hem min matchtröja igår, och imorgon får jag min tjocktröja. Jag förstår inte att matchdagen snart är här, det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Om tre dagar står jag där på plan och spöar skiten ur Hersby. Om tre dagar kommer det vara en grym dag. Om tre dagen är det dags att visa vad vi går för. jag är nervös som en åsna utan packning och förväntansfull som en kyckling på julafton. Åhh vad kul det kommer bli!!!

/ Karro ♥
Hittade ingen passande bild.. Saknar mitt hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback